Consultați subiectele noastre din secțiunea de ajutor sau contactați-ne la serviciul clienți.
Subiecte de ajutor
Magazinul nostru
1. Completați FORMULARUL DE RETUR .
2. Ambalați cu grijă produsele în cutie împreună cu FORMULARUL DE RETUR . Vă rugăm să rețineți că cutia originală cu sigla mărcii, în care încălțămintea este ambalată direct, este parte integrantă a produsului.
3. Accesați site-ul: retur.fancourier.ro.
4. Alegeți magazinul Merrell și continuați.
5. Din cele 3 modalități disponibile de trimitere a unui pachet de retur, alegeți una dintre următoarele:
a) Solicitati ridicarea de catre un curier, de acasă;
b) Faceți retur în biroul FAN Courier;
c) Faceți retur în FANBox Locker;
6. În funcție de modalitatea de expediere aleasă, urmați instrucțiunile de pe site.
a) Dacă alegeți un curier, furnizați datele solicitate și ora preferată pentru ridicarea coletului. Nu trebuie să imprimați o etichetă de retur!
b) În cazul returnării în biroul FAN Courier sau FANBox Locker: furnizați numărul de urmărire pe care îl veți primi după completarea formularului de pe site-ul indicat mai sus.
7. Dacă clientul dorește să schimbe produsul, acesta trebuie să îl returneze și apoi să plaseze o nouă comandă pentru un alt produs.